تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در شناساندن نام تجاری شما

به خریداران  می‌گوید که آن‌ها تا چه اندازه  می‌توانند به شما اعتماد کنند و چه چیزی مهم‌تر از اعتماد مشتری است ؟؟

در دنیای تجارت ها ، برندسازی یا همان برندینگ کشور  المان بسیار قابل اهمیت در میزان فروش و درآمد می باشد.

شما با برندسازی خود را از رقیب ها جدا می‌کنید یک اصل  مستقل به خود می‌بخشید.

برند شما همان هویت شما می باشد .

تاثیر هدایای تبلیغاتی

اکنون دوباره سراغ بنز برویم، می‌دانستید شرکت بنز درطی جریان جنگ جهانی دوم برای نازی‌ها کامیون و مسیله های  حمل نقل جنگی می‌ساخت؟

ولی  واقعا هدف چیست و چرا؟

مسلما  بخشی از کار برای تبلیغات می باشد ولی  یک نکته نباید فراموش شود ان این است که یک برند هر چه بیشتر دیده شود بیشتر شناخته می‌شود و برندسازی آن بهتر و سریع ‌تر انجام می ‌گیرد. اکنون در مورد ساعت دیواری هم می‌توان چنین ایده‌ای را مطرح کرد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی
آیا می‌دانستید در همان دوران از اسیر ها  و زندانیان برای کار اجباری  نیز در کارخانه استفاده می‌کردند؟ عموم مردم این‌ها را نمی‌دانستند . دلیلش یک چیز می باشد .

تاثیر هدایای تبلیغاتی

کمپانی  شرکت بنز ان اندازه اعتماد مشتریان را جلب کرده ‌است که اشتباهات خودشان  نادیده گرفته می‌شود.

و آنقدر هویت آن‌ها به عنوان یک سازنده‌ی برتر خودروهای لوکس و باکیفیت بین مردم شناخته و تبلیغ شده است که این نکته های  منفی چندان تاثیری روی ذهن مردم ندارد. حالا فهمیدید چرا با شنیدن اسم بنز بلافاصله یاد ماشین‌های لوکس و با کیفیت و قدرتمند می‌افتیم؟

تاثیر هدایای تبلیغاتی

چرا که  آن‌ها یک قرن است که برندسازی می‌کنند. در این مقاله به 3 هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و برخی هدایای خاص خواهیم پرداخت تا هم بیشتر با آنها آشنا شوید و هم تاثیر عجیب و باورنکردنی آنها را در برندسازی دریابید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

بیشتر مردم ۸ ساعت در روز مشغول کار می باشند و اکثر از آن‌ها در یک مکان، پشت میز خود در طی این دوره زمانی ، می نشینند.

اگر مشتری فعلی یا آینده شما از هدیه های  تبلیغاتی شما در اداره ها و شرکت استفاده می کند، شما به ارزشمندترین فضای تبلیغاتی در دنیا نیز دست یافته اید؛ دقیقا روی میز کار آن ها.

یک محصول تبلیغاتی خوب انتخاب‌شده  باشد می‌تواند به یک بیلبورد همیشگی از برند شما و پیام شما در محل کار مشتریان تبدیل می شود.

نقش فلش تبلیغاتی در برندینگ

فلش تبلیغاتی دقیقا مثل فلش‌هایی است که اکثر ما  داریم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یک سوال مهم :

یک نفر به شما یک فلش مموری هدیه بدهد خوشحال نمی‌شوید؟

مکانیزم تاثیر هدایای تبلیغاتی دقیقا مشابه برند می باشد. هر کسب و کار و تجارتی  با دادن هدیه های تبلیغاتی در حقیقت یک کاریزما یا شخصیت در ذهن مشتریان خود می‌سازد. هدف برندینگ نیز همین می باشد.

حتی اگر شما قشر مشتریانتان را یشناسید و میدانید که چی چیزی آن ها را تت تاثیر قرار میدهد ، آنگاه می توانید از بعد ها شخصی برای پیام بازاریابی عمومی خود اضافه کنید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

یکی از هدیه های تبلیغاتی  نفیس می تواند به شما در ایجاد و سفارشی کردن پیام تبلیغ ها خود کمک کند.

همچنین با استفاده  از هوشمندانه از یک هدیه تبلیغاتی ویژه  و افزودن یک لوگوی جذاب و یا طراحی خاصی، می‌توانید ارزش درک شده و مطلوبیت کار  را به یک مخاطب خاص بالا ببرید .
هنگامی  شما بتوانید با مخاطب خود چنین رابطه‌ی عاطفی بالایی  (هدیه دادن و خوشحال شدن طرف مقابل) را برقرار کنید یعنی کار خود را با موفقیت و صحتیی انجام داده‌اید بیشتر از کسب و کارها  و تجارت ها خودشان را به در و دیوار می‌ کوبند  تا با مخاطب های خود چنین ارتباطی  داشته باشند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

یکی از نکته های  مهم برندسازی این می باشد  که مشتریان امروزی بیشتر به دنبال جنبه‌های شخصی یک برند یا کسب و کار هستند و هر شخص بتواند تعامل و ارتباطی اثرگذار با مخاطبان داشته باشد برنده می باشد.

با این حال ابزاری نظیر فلش مموری می‌تواند تا حد بالایی این فرایند را سرعت ببخشد و یا حتی شروع کننده و یا بهبود ‌دهنده‌ی این ارتباط ها  باشد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی
هرچند  باید در این زمینه خلاق باشید. هر چه خلاقیت شما بیشتر باشد احتمال و امکان  ایجاد چنین گفتگو‌هایی بیشتر می باشد.

باید طرح روی ماگ، نوشته‌ها، فرم ماگ و… را به گونه انتخاب کنید و به مشتری خود هدیه بدهید تا بتواند چشم مخاطب را در کسری از ثانیه پر کند و توجه خودش  را جلب کند.

با این وجود برندهایی نظیر LEGO یا پپسی، نیز این ترفند کوچک ولی  هدف دار و پرقدرت را سال هاست که جزو برنامه‌ی ثابت تبلیغات و برندینگ خود قرار گرفته اند .

شخص به طور معمول هیچ ایده‌ای از هزینه تولید اقلام تبلیغاتی ندارد.

و  به احتمال زیاد هزینه ای را که پیش بینی  می‌کنند تنها برای یک مورد می باشد  نه تعداد زیاد. به عنوان یک بازاریاب شما می توانید با خرید عمده محصول ها خود با قیمت پایین تر استفاده کنید.

ولی  ارزش تک محصول دریافتی مشتری بسیار بالاتر خواهد بود. زمانی که شما هدیه های تبلیغاتی  فراهم کنید ، مشتری به عنوان شخصی  که این هدیه نفیس را دریافت می کند بسیار خوشحال می شود و آن را نگه می دارد و از آن استفاده می کند.

معرفی برندتان بر روی دیوار خانه ها با ساعت های دیواری تبلیغاتی

اگر نگاهی به خانه یا وسایل شخصی‌تان بکنید  حتما متوجه نکات برندینگ غیر معمولی می‌شوید، معمولا جاسوئیچی‌ها آرم بنز یا بی‌ام‌و را با خود دارند، روی لباس‌های ورزشی شخصی شما معمولا Adidas یا Siemens خود را نمایان  می‌کنند، و یا دستبند‌هایی که آرم اپل  را دارند و هزاران مثال دیگر که در نوع خودشان جالب اند.

ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *