تقویم رومیزی یادداشتی و تبلیغات با هدایا

تقویم رومیزی یادداشتی و تبلیغات با هدایا

در بازار و در میان اشخاص اهمیتی ندارد. که تا چه حد محصول های جذاب و باکیفیتی داشته باشید.!!!
اگر برای آن ها تبلیغی انجام ندهید. هیچ شخصی آن ها را نخواهد شناخت. تبلیغ ها باید در عین مقرون به صرفه بودن. امکان جذب بالاترین تعداد مخاطب و مشتری را داشته باشد.

چرا باید تبلیغ کنیم؟

این سوال که چرا باید تبلیغ کنیم؟ از اهداف تبلیغات و افزایش سود از راه بالا بردن فروش برای شماست. تقویم رومیزی یادداشتی و هدایای تبلیغاتی تجاری اجناسی می باشند. (اکثر عنوان تجاری نیز دارند) که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا نمایش داده می شود. و بخشی از سبقت بزرگ بازایابی می باشد.
بر اساس مطالعاتی که از طریق یکی از موسسات معتبر در سال های اخیر. بر روی چند هزار تن از مشتریانی که کالای تبلیغاتی مکمل دریافت داشته اند.

نتیجه های زیر حاصل شد:

• حدودا 79% از مردم دوستدار و خواهان به خرید دوباره از سازمان بودند.
• تقریبا نیمی از مردم گفته اند که بعد از دریافت هدیه تقویم رومیزی یادداشتی احساس خوبی نسبت به سازمان داشته اند.
• ۶۶% از مردم برند تقویم رومیزی که دریافت کرده اند را بعد از یک سال هم ان را به یاد دارند
• بیش از نصفی از خریداران و مصر کننده ها، تقویم رومیزی که هدیه گرفته اند را تا دو سال حفظ کرده اند

کالاهای پر استفاده

یکی دیگر از کالاهای پر استفاده در حیطه هدیه های تبلیغاتی ساک خرید یا ساک دستی و تقویم رومیزی یادداشتی می باشد. که می تواند به انواع ساک تبلیغاتی کاغذی، ساک سوزنی، ساک برزنتی، تقویم رومیزی، تقویم رومیزی نفیس ، و تقویم رومیزی 98، تقویم رومیزی یادداشتی اشاره نمود.
که تولید این کالاها به دو صورت دستی و ماشینی تمام هوشمند اننجام میگیرد. و قابلیت چاپ روی محصولات نیز توسط گروه های مختلف فراهم می باشد.

چرا تبلیغات با هدایا

-اطلاع رسانی در بین اشخاص.
-نام کالا و نام تجارت خود را برای بین همه مردم آشنا کنید.
-کشیدن مشتری برای آشنایی بهتر با محصول و خدمت های دیگر شما.
-ارائه خدمت ها و یا محصول خاص و بارز.

این روزها در بازارسازی ایجاد یک رابطه بالا و قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف اصلی که همان مشتریان و خریداران می باشند. یکی از مهم ترین
نکات خرید و فروش هست. با توجه به سبقت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت. ولی هموراه به فروشنده یا تولید کننده. سخاوتتمند خوش رو وفادار تر خواهند ماند. حتی اگرچه قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند. نسبت به سایرین بیشتر باشد.

 تقویم رومیزی یادداشتی

مزیت های هدیه های تبلیغاتی تقویم رومیزی یادداشتی

هدیه های تبلیغاتی محصولاتی برای نشان دادن در تبلیغات و لینک های می باشد. و به عنوان واسطه ای برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا همان مصرف کننده. علامت خاص، یاد آور خوبی نیت فروشنده و هدیه ای برای ایجاد انگیزه جهت شناخت هرچه بهتر محصول قرار بدهد.
شما باید حدقل هر سال یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکت خودتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، این گونه میگوید. که هدیه ها در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان نگه میدارد.

تبلیغ نام تجاری

کالاها و تقویم رومیزی یادداشتی و هدیه های تبلیغاتی (Useful Promotional Gifts ) نحوه ای بسیار خوب و موثر در زمینه تبلیغ نام تجاری و فروش هرچه بالاتر محصول ها شما می باشد.
. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش می-دهد. چون در سال های اخیر بعضی از شرکت ها به خاطر رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند. سایرین همچنان اطمینان دارند. هدیه دادن برای حفظ روابط مهم می باشد.
این کالاها در یاد و نشان افراد باقی می ماند. و به توسعه ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصویر ماندگار از نام تجاری شما کمک مهمی می کند. به سلایق هر مشتری توجه کنید. و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید.

اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به خصوص با حساب های قابل توجه دارد. باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدیه هایشان را سفارشی سازی کنید.

چه چیزی برای هدیه خوب است؟

در مطالعه یکی از موسسه ها تحقیقاتی نشان داده شد. که بیش از نیمی از مردم محصولات معرفی شده با هدیه های تبلیغاتی را به یادداشتند. ولی تنها 7درصد از مشتریان تبلیغی را که در تلویزیون دیده بودند به خاطر داشتند.
که به صورت خلاصه و گروه بندی می توان به شکلهای مختلف تقویم رومیزی یادداشتی، خودکار و قلم تبلیغاتی، خودکار فلزی و انواع خودکارهای پلاستیکی از برند سناتور، لچه پن، یوروپن، شیفر، سنفورد، دیپلمات، پورتک، ملودی، پیرگاردین، کراس اشاره نمود.
که تمامی محصولات قابلیت درج نام و برند شما را شامل می باشد. و همه محصولات عرضه شده با بیشترین کیفیت در ساخته شده اند.

از کالاهای پر کاربرد دیگر در زمینه کادو های تبلیغاتی می توان به انواع ابزار تبلیغاتی، ابزار چند منظوره، کیف ابزار و تقویم رومیزی یادداشتی اشاره کرد. که بیشتر مخاطبین آنها مربوط به قشر صنعتی و تولیدی کشور می باشند. که هدیه های این گروه جزو محصولات با عمری بالا می باشند.

در جامعه کنونی محصولات تبلیغاتی نه تنها فقط یک محصول بلکه به عنوان فرآیند تبلیغات و بازاریابی دیده می شود.

 

هدیه دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *