سالنامه تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی هدیه بدیم یا کتاب

می توان با تعیین کردن گروه هدف و دریافت کننده هدیه های تبلیغی یک یا چند نمونه کتاب مناسب را به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروزی برگزید و انتخابش کرد.
این هدیه‌های تبلیغاتی، وسیلهٔ مناسبی هم برای شروع گفت‌وگو بین شما و مشتری بالقوه به حساب می ایند. می‌توانید از یک بازی شروع کنید و به تدریج بحث را به فروش محصول بکشانید.

سالنامه تبلیغاتی بدهیم یا کتاب

کتاب،‌ هدیه ای فردی و بسیار با ارزش می باشد که می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید، زندگی افراد را عوض کند . به این صورت نام و لوگو برندی که روی سالنامه تبلیغاتی چاپ شده باشد در تصور مخاطب حک شده و تاثیرگذاری بسیار بالای از نظر بازاریابی و برندینگ خواهد داشت.

به اضافه، آنچه در مورد کتاب نسبت به سالنامه تبلیغاتی مهم و ضروری می باشد، ارزش معنوی آن هست نه قیمت روی جلد یا ارزش مادی آن. البته کتاب، ماندگاری بسیار زیادی دارد و در حالی که ارائه هدیه های گران بها و سالنامه تبلیغاتی هم منطقی می باشد.

در حین انتخاب سالنامه تبلیغاتی و هدیه های تبلیغاتی، پرفورمنس آن بسیار مهم تلقی می‌شود. هدف اصلی ما این می باشد که مطمئن شوید که مشتری هدیه شما را جذاب، مفید و عملی می‌ شناسد و در اخرین کشوی آشپزخانه و یا حتی بدتر از آن ، در سطل آشغال انداخته نمی شود.

  هدایای تبلیغاتی سالنامه تبلیغاتی

چه هدیه دهیم؟

کتاب و سالنامه تبلیغاتی می تواند به صورت امانت دست به دست چرخیده و تبلیغ خوبی برای برند شما باشد (به خصوص اگر کتاب بصورت اختصاصی برای برند و شرکت شما طراحی و چاپ شده باشد). سالنامه های تبلیغاتی برای «رشد» کسب‌وکار یا ترویج یک رویداد فوق‌العاده می باشند. نکته اساسی دیگری که حتما باید در نظر بگیرید، بازار هدف شما می باشد .

هیچ‌ فردی گرد و غبار بی‌فایده را دوست ندارد، در نتیجه برای ایجاد یک کمپین موفق با هدیه های تبلیغاتی، شما باید بازار هدف را به خوبی برگزینید و مطمئن حاصل کنید که آن‌ها برای مشتریان احتمالی و بالقوه شما مفید خواهد گشت . البته اگر شما می‌خواهید محصولاتی ایجاد کنید که نیازها و اولویت‌های بازار هدف را حاصل کند .

چطور انتخاب کنیم

مورد های مختلفی برای انتخاب سالنامه تبلیغاتی دارید، از بسته‌های آماده‌ ای که می ‌توانید لوگویی روی آن‌ها بچسبانید و فردسازی کنید، تا سالنامه تبلیغاتی که تماما برای کسب‌وکار شما طراحی شده‌اند. این بسته‌ها ارزان قیمت تر درمی‌آیند و همه هم عاشق‌شان هستند.

همچنین عنوان کتاب های انتخابی می تواند بر پایه گروه هدف هدیه های تبلیغاتی، گوناگون باشد، از جمله کتاب‌های مربوط به حوزه کسب و کار و مدیریت، توسعه شخصی، روانشناسی کلی، رمان و هر چه دوست دارید.

همین طور می توانید یک یادداشت تقدیم یا در مورد این‌که چرا این کتاب برای شما معنی‌دار است هم در آن بگنجانید. باور کنید یا نه، به‌گفته کارشناسان این حوزه، یکی از خلاقانه‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی پاوربانکها می باشند! پاوربانکها با لوگوی شما، قطعا مردم را به سمت کسب‌وکارتان می‌کشند.

 

سررسید در آمازون