مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب چیست و چگونه یک هدیه تبلیغاتی مناسبت انتخاب کنیم.

محرک‌ها، پاداش‌هایی می باشند  برای این‌که سطوح فعالیتی مشخصی را دامن بزنند، و البته مثل برنامه‌های ایمنی، اما هدیه ها برای دامن زدن به یک تبادل مشخص بین گیرنده و دهنده طراحی نمی‌‌شوند.

و همینطور گیرنده هدیه در واقع‌ به دنبال پیش‌بینی یک پاداش نیست، اما محرک‌ها چنین کارکردی دارند. فرض کنید ما فردی تحصیل کرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را انتخاب کرده ایم که جرو نسلی می باشد که با تکنولوژی های روز همگام می باشد.

حتما لازم هست  که بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر خاص چیست ؟ به کجا ها می رود ؟ آداب  و رسوم هدیه دادن‌
آداب و رسوم هدیه دادن به نحوی از انحا یک روش هنر به حساب می‌‌آید.

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

انتقال یک جانبه پول، اموال و چیزهای دیگر به گیرنده از جانب یک دهنده که در ظاهر  نباید پس از دادن آن‌ها ادعا داشت  نسبت به گیرنده داشته باشد.
مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب
متناسب بودن هدیه یکی از مشخصات هدیه خوب :

خیلی مراقب باشید که هدیه‌ای که میخواهید بدهید  مناسب با رابطه شما با هدیه‌گیرنده باشد. این روش  نه به حجم و بعد های  قرارداد یا معامله‌ای که انجام داده‌اید وابسته است و نه به میزان وقتی که برای گیرنده گذاشته‌اید، بلکه به میزان نزدیکی روابط، وابسته می باشد .

فاصله های  هدیه دادن را هم از شیوه و نظم ر مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها در نظر بگیرید و تکرار باید کرد که کاری نکنید که احساس رشوه گرفتن پیش بیاید برایتان.

این‌ مورد که یک هدیه دارای تشخص باشد، نکته‌ای عالی می باشد. مهم این می باشد  که هدیه، نشان دهنده از شخصیت و علایق گیرنده آن هست . اگر این ویژگی‌ها در هدیه لحاظ شود، گیرنده هدیه به‌طور حتم احساس خوبی نسبت به دریافت آن  خواهیم داشت.

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

در حقیقت ، این‌ مساله که هدیه و محرک دو پدیده یکسان به حساب می آیند، محتمل می باشد هر اقدامی از این دست می‌‌تواند به تخریب مناسبات شما با دیگران منجر شود.

و این توقع هم وجود خواهد داشت  که شما به دنبال برداشت از هر نوع سرمایه‌گذاری احتمالی هستید، بیشتر هدیه ‌دهندگان به دنبال این امر می باشند که به نحوی از انحا، گیرنده هدیه را تحریک کنند.

اما باید بسیار محتاط باشید. نه مشتری و نه کارمند هیچ‌کدام نباید احساس کنند دارند رشوه می‌‌گیرند، چرا که بروز چنین احساسی نه‌ تنها مفید نیست بلکه مخرب هم می باشد .

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

به هدیه دادن به‌صورت‌ یک فرایند مختصر اما همیشگی برای مناسبات‌سازی نگاه کنید و رهنمودهای زیر را به‌کار بندید:

چند پیشنهاد

– اگرچه  در جو و محیطی  هستید که منعی برای هدیه دادن وجود ندارد و مقرراتی هم در این زمینه نمی باشد، اجازه ندهید که هدیه دادن احساس نامناسبی به وجود بیاورد ،

– چیزهای لوکس مثل بلیت سفرهای گران‌ بها دادن یا ماشین جزو موارد نامناسب می باشد .

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

– هدیه دادن در جریان مزایده یا مناقصه یک <جواب نه > قطعی می باشد . و اگرچه یا حتی  اگر مزایده و مناقصه در جریان یک تعطیلی یا مناسبت ویژه برگزار می‌‌شود باز هم از دادن هدیه بپرهیزید.

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

اخلاق هدیه دادن‌ ، یکی از مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

ابتدا به این سوالات باید نزد خود جوابی دهیم

از چه ابزارهایی استفاده میکند ؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد ؟ ارزش های مشترک این افراد چه چیزی هست ؟ و این که چه وسایلی به آنها حس یک تجربه خوب می دهد ؟و حتما درمورد این که  چگونه میشود ذهن آن ها را روزانه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ حتما  دید این درگیری ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه .

به همین خاطر هزینه و  بودجه‌ای در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار می‌‌گیرد تا در این زمینه هزینه بهتری شود. وقت گذاشتن  فراوان برای اجرای یک پروژه، رضایت بخشیدن به مشتری و اقدامات صرفه‌جویانه ممکن است  جزو موارد مناسب برای هدیه دادن  نیز باشد.

در این زمینه ها  هم باید به تناسب هدیه و هدیه‌گیرنده توجه داشت.

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

رفتار بهتر و درخور تر  در این راستا، انجام سیاست در مورد سقف هدیه ها و یا اعمال سیاست در مورد شرایط هدیه دادن می باشد.

همیشه از هدیه‌ گیرنده بپرسید که آیا اصلا سیاست یا مرامنامه‌ ای در زمینه پذیرش هدیه دارد یا خیر و سپس براساس آن  کار عمل بکنین

مشخصات هدیه تبلیغاتی خوب

حال به اضافه این که  این‌ها هدیه ها توجه به زمان متناسب برای هدیه دادن ملاحظات دیگری هم  شامل می شوند

شناخت کارمندان: بالاتر   از شرکت‌ها نگران جنبه‌های فرق گذاشتن  می باشند که احتمال دارد  جزو پیامدهای هدیه دادن به یک کارمند می باشد و در همه ، انتخاب یک فرد ویژه هم همیشه دشوار می باشد.

ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *