چرا هدایای تبلیغاتی؟ و میزان تاثیر آن بر مشتریان

چرا هدایای تبلیغاتی؟ و میزان تاثیر آن بر مشتریان…

با توجه به پرفرومنس و اصول هدیه تبلیغاتی، مدت زمان نگه داشتن و استفاده برای هدایا وجود دارد. که خود این راهی برای پایداری نام تجاری و پیام کالا در ذهن های مردم و شناخت تبلیغ کننده است.

یک از کلی ترین هدایای تبلیغاتی که همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. تقویم رومیزی یادداشتی، نیم ست مدیریتی، لباس، ست چرمی، کیف پالتویی چرمی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرمی، انواع جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و ست مانیکور میباشد. که با توجه به نوع محصول جزو هدیه های تبلیغاتی نفیس شناخته شده اند. و برای مدیران، کارکنان کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد توجه قرار می گیرد.

با دقت به این که هدیه تبلیغاتی ماهور اره جلب مشتری را به همراه خود دارد. انتخاب صحیح نوع هدیه، بکارگیری نوآوری در طراحی و ارتباط داشتن آن با محصول و خدمت ارائه شده. از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

.ارائه هدیه ای خلاق به مخاطب می تواند او را به شور و شوق بیاورد. و ایجاد کننده خوشنودی، رضایت و دیدگاه خوبی نسبت به تبلیغ کننده باشد.

تماس بر روی هدایای تبلیغاتی

نقش اطلاعات تماس بر روی هدایای تبلیغاتی.

. بر روی این هدایای تبلیغاتی ماهور اره، اطلاعات تماس شما نیز نقش می بندد. که مانند کارت ویزیت عمل می کند. این اقلام حاوی لوگوی شرکت شما، تصویر ها و شعارهایی که توصیف کننده پیام تبلیغاتی شما می باشند، هست. در جواب محصولی با برند ثبت شده و محسوس می تواند. در نقش یک کارت ویزیت برای معرفی تجارت شما به مشتریان به صورت روزمره عمل کند.

نحوه تاثیر هدایای تبلیغاتی

در لیوان تبلیغاتی شما دربازار چای یا قهوه می نوشند. و همواره تقویم رومیزی یادداشتی شما جلوی چشم آنهاست. نیم ست مدیریتی همچنین. این گزینه ها روش هایی برای ارائه و در معرض دید قرار دادن هر چه بهتر تجارت شما به طور روزمره می باشد. که برای جذب مصرف کنندگان به خصوص برای استفاده از محصولات و سرویس های ارائه شده. به وسیله شما بسیار مهم می باشند. بر اساس آمار ارائه شده ، 1/80 درصد از اشخاصی که هدیه تبلیغاتی را دریافت می کنند. می توانند تا تا مدت یک سال به راحتی آن را به یاد بیاورند. که این عدد در مورد اشخاصی که تبلیغات را در روزنامه یا مجله می بینند 5/53 درصد هستند. و تنها یک هفته این تبلیغات در خاطر و یاد آنها باقی می ماند.

هدایای تبلیغاتی راهی مقرون به صرفه

همه مردم در یک مورد با هم هم نظر هستند. این که هدیه دادن راهی مقرون به صرفه و ارزان برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابطی ارزشمند در اشخاص و مخاطبان می باشد. و هدیه های تبلیغاتی بخشی از سبقت بزرگی و عظیم بازاریابی می باشد.
کارت های ویزیت، نام و کالاهای شرکت شما را به مردم معرفی می کند. هدیه های تبلیغاتی نیز نقشی مانند با میزان تاثیرگذاری بالاتری را ایفا می کنند. هنگامی که هدیه های تبلیغاتی مرتبط با تجارت و صنعت خود را تولید می کنید. شما در حقیقت تجارت خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی می کنید. بر طبق آمار ارائه شده. 6/71 درصد از افرادی که هدیه های تبلیغاتی را می گیرند. نام شرکت توزیع کننده را به ذهن می سپارند.

موردهای استفاده از هدیه های تبلیغاتی

حدودا می توانید روی تمام اجناس و کالاها با نام شرکت و لوگو تجاری چاپ و به منظور تبلیغ ها از آن استفاده کنید.
محصولات تبلیغاتی و اجناس علاقمندان و محافظ طبیعت که از منبع ها و مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت شدن ساخته شده اند. در میان مردم محبوبیت بالایی دارد. رایج ترین دلیل استفاده از هدیه های تبلیغاتی، شناخت عنوان تجاری تبلیغ کننده می باشد.

تمایل خریداران

خریداران شما تمایل دارند. به خرید محصولات شما زمانی که به آن نیاز دارند می باشند. ولی بازاریابان رفرنس های زیادی را صرف ایجاد یک اساس ثابت برای جلب مشتریان وفادار می کنند. با تولید هدیه های تبلیغاتی، جلب وفاداری مشتریان هدف قابل دست یافتن در کوتاه مدت می باشد. اما اطمینان حاصل کنید که هدیه های تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کار و برند شما را با خود همراه دارند. مشتریان کیفیت هدیه های تبلیغاتی شما را در ارتباطی تنگاتگ با کیفیت محصولات شرکت شما می بینند. در نتیجه کیفیت آنها می تواند موجب جلب مشتریان شما برای همیشه شود. طبق نظر سنجی وتحقیقات ، افرادی که هدیه های تبلیغاتی دریافت کرده اند تا خدودی نصف تا 52 درصد بیشتر از اشخاص که فقط یک نامه تبلیغاتی دریافت کرده اند. به تجارت و برند مورد نظر متعهد بوده اند.

وفاداری مشتری

در وحله ی اول، این بالا بردن آگاهی از برند فروش بالاتر در واقع بازده سرمایه گذاری را بالا میبرد. از آنجا که هزینه ای که برای کالاها تبلیغاتی در رویدادهای تجاری می پردازید. بسیار پایین تر از سود آوری ناشی افزایش فروش می باشد. این روش تبلیغاتی، بسیار به صرفه است.

دلایل دیگر

دلیل های دیگر می توان به یادآوری رویدادها، ارتباط با مخاطبان و کارکنان، روابط عمومی، ایجاد. آگاه و اطلاع در نمایشگاه های تجاری، برنامه های غیر تجاری، راه های ایجاد انگیزه داخلی و بازار پژوهی توجه کرد. قدم نخست در بازاریابی تبلیغاتی انتخاب کالایی مناسبی برای هدیه دادن به مشتریان می باشد. که تاثیر مطلوبی بر روی مخاطب های هدف شما داشته باشد. الزامی ندارد که محصول گران بهایی را انتخاب کنید. بلکه باید کالایی را انتخاب بکنند. که ارزش زیادی داشته باشد. و کاربرد آن در زندگی روزمره مردم زیاد باشد. هرچه محصول کاربرد بیشتری داشته باشد. امکان بالا رفتن شناخت و آگاهی مصرف کنندگان بیشتر می شود. موردهای مانند خودکار، فنجان، کوله پشتی و دفترچه یادداشت از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند.

 

هدیه دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *