هدیه تبلیغاتی مناسب دارای چه مشخصاتی است.

کافه کادو

یک هدیه تبلیغاتی مناسب دارای چه مشخصاتی است؟

هدیه تبلیغاتی مناسب

هرچند در مقاله قبلی در مورد این مساله صحبت کردیم:

هدیه تبلیغاتی مناسب

اما تصمیم دارم بخاطر جنجالی بودن این موضوع بحث رو در باره این موضوع ادامه بدم و شمارو دعوت کنم به خوندن ادامه مطالب :

هدیه تبلیغاتی مناسب

محرک‌ها، پاداش‌هایی می باشند برای این‌که سطوح فعالیتی مشخصی را دامن بزنند، و البته مثل برنامه‌های ایمنی، اما هدیه تبلیغاتی مناسب برای دامن زدن به یک تبادل مشخص بین گیرنده و دهنده طراحی نمی‌‌شوند.

و همینطور گیرنده هدیه در واقع‌ به دنبال پیش‌بینی یک پاداش نیست، اما محرک‌ها چنین کارکردی دارند.

هدیه تبلیغاتی مناسب

برای انتخاب هدیه تبلیغاتی چه چیزهایی باید بدانیم

فرض کنید فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را انتخاب کرده که جرو نسلی می باشد که با تکنولوژی های روز همگام می باشد. و میخواهیم برای او یک هدیه، برنامه ریزی کنیم

حتما لازم هست که بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر خاص چیست ؟

به کجا ها می رود ؟

آداب و رسوم هدیه دادن‌

آداب و رسوم هدیه تبلیغاتی مناسب دادن به نوعی یک هنر به حساب می‌‌آید.

موارد زیر را سعی کنید تا رعایت کنید.

انتقال یک جانبه پول، اموال و چیزهای دیگر به گیرنده از جانب یک دهنده که در ظاهر نباید پس از دادن آن‌ها نسبت به گیرنده ادعا داشت.

متناسب بودن هدیه تبلیغاتی مناسب:

خیلی مراقب باشید که هدیه‌ای که میخواهید بدهید مناسب با رابطه شما با هدیه‌گیرنده باشد. این روش نه به حجم و بعد های قرارداد یا معامله‌ای که انجام داده‌اید وابسته است و نه به میزان وقتی که برای گیرنده گذاشته‌اید.

بلکه به میزان نزدیکی روابط، وابسته می باشد. فاصله های هدیه دادن را هم از شیوه و نظ ر مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها در نظر بگیرید و تکرار باید کرد که کاری نکنید که احساس رشوه گرفتن پیش بیاید برایتان.

این‌ مورد که یک هدیه تبلیغاتی مناسب دارای تشخص باشد، نکته‌ای عالی می باشد. مهم این می باشد که هدیه، نشان ذدهنده از شخصیت و علایق گیرنده آن هست . اگر این ویژگی‌ها در هدیه لحاظ شود، گیرنده هدیه به‌طور حتم احساس خوبی نسبت به دریافت آن خواهیم داشت.

در مورد هدیه شناسی بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *