هدایای تبلیغاتی از گذشته تا امروز

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی از گذشته تا امروز چه تفاوت هایی کرده است؟

مردم بیشتر به سمت چه نوع هدایای تبلیغاتی تمایل دارند؟ موبوکادو قصد دارد روند تغییرات خرید هدایای تبلیغاتی از گذشته تا امروز را در این مقاله کوتاه به شما نشان دهد.

میوه،آجیل و سالنامه ها در گذشته پیشروترین موارد در کلوپ هدایای تبلیغاتی بودند.

ولی امروز ممکنه است هر چیزی از ریش تراش و مانیکور تا ظرف غذای سگ به عنوان هدیه به شما پیشنهاد داده شود.

من خودم شخصا از چند شرکت برای اشتراک هدایای تبلیغاتی استفاده میکنم تا مطمئن شوم از جدیدترین اقلام و نو آوری ها در صنعت هدایای تبلیغاتی اطلاع پیدا میکنم.

حس گرفتن هدایای تبلیغاتی

اگر شما در صنعت خدماتی مشغول به فعالیت هستید، های لایت بودن در ذهن مشتریان (به صورت مثبت) بسیار مهم است.

این موضوع کاملا روشن است که شرکتها می خواهند به مشتریان و شرکای خود به روشی متفکرانه این احساس را منتقل کنند که برایشان بسیار با اهمیت و ارزشمند هستند.

نه اینکه احساس کنند ما یک تابلوی 500 دلاری رو به آنها رشوه می دهیم.

باید اقرار کنم که جذابیت داشتن اشتراک در خبرنامه  اطلاع رسانی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی از روی تنبلی است.

هدایای تبلیغاتی

یکی از مدیران عالی رتبه شرکتهای همکار این مورد رو اینگونه توضیح می دهد:

اشتراک هدیه راهی عالی برای اطمینان از امکان قدردانی متداوم از مشتریان است.

ما به طور متناوب با اطلاع از جدیدترین انواع هدایای بازار و بصورت ماهیانه هدایایی را برای کلوپ مشتریانمان در نظر می گیریم تا احساس آنها را از یک هدیه چند صد دلاری به احساس ارزشمند بودن برای ما و شرکتمان تغییر دهیم.

به عنوان یک هدیه دهنده هدایای تبلیغاتی ، شما نیاز به توانایی برای هماهنگی و انتخاب دارید.

چرا که یک انتخاب درست نیاز به تفکر و دانش دارد تا هماهنگ ترین و بهترین گزینه متناسب با مشتریان شما تهیه گردد.

 

 

چرا که اگر قرار است مشتریان شما هر ماه یک هدیه دریافت کنند، بهتر است آن  گزینه ای دوست داشتنی و جذاب باشد.

اگر شما مشتریان، یا مشتریان احتمالی، یا منابع ارتباطی فوق العاده مهمی دارید و واقعا میخواهید فراتر از یک کارت هدیه معمولی و یا یک باشگاه ساده مشتریان باشید با اشتراک و دریافت اطلاعات جدیدترین هدایای تبلیغاتی و مطالعه مطالب مفید در این زمینه با روشها و استراتژیهای هدیه آشنا شوید.

در ویکی پدیا بخوانید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *