هدایای تبلیغاتی مناسب را چگونه انتخاب کنیم

هدایای تبلیغاتی مناسب

هدایای تبلیغاتی مناسب لذت آن هدیه را برای گیرنده هدیه چند برابر می کنند و احساس زیبایی در ذهن آنها خواهند بخشید.

وقتی که همه در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند و به یکدیگر می گویند برند شما به آنها هدیه ای داده است یعنی شما توانسته اید در دل مشتری خود جایگاه مثبتی ایجاد کنید.

اما کدام کادو ها بیشترین احتمال را برای ایجاد نام شرکت شما در ذهن افراد ایجاد میکند !؟

اگر شما یک هدیه‌ی تبلیغاتی  مشخص به یک «آقا» هدیه بدهید و او از آن هدیه استفاده کند یک بار هدیه‌ی خود را فروخته‌اید.

اما اگر هدیه‌ای بدهید که او به همسر یا دختر خود منتقل کند، هم آن مرد احساس می‌کند که هدیه گرفته  است و هم همسر یا دختر او خوشحال خواهند بود.

هنگامی که هدایای تبلیغاتی مناسب و مفید برای مدت زیادی نگهداری می شوند، این احتمال و شانس وجود دارد که همکاران، دوستان و آشنایان گیرنده هم آن محصول را مشاهده کنند  یا حتی آنها را به هم بدهند.

با وجود این الزاما هدایایی که برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند تنها هدایای موثر نیستند.

کدام یک از هدایای تبلیغاتی مناسب هستند

فرقی نمی کند که یک خودکار ارزان قیمت را انتخاب می‌کنید و یا یک کالای گران تر  را، در هر حالت احتمال آن یکسان است که این هدیه به دل مشتری شما بنشیند.

فقط به این دلیل که هزینه‌ی بیشتر برای هدایا صرف میکنید به این معنی نیست که آن هدیه تاثیرگذار خواهد بود.

یک خودکار ارزان قیمت هم راه خودش را به میز کار گیرنده باز می‌کند و بیشتر هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این وجود ، آیا این هدایای تبلیغاتی شرکت‌تان را به یاد آنها می‌اندازد؟ نکته اساسی اینجاست.

کلاه های تبلیغاتی سفارش داده شده

هدایای تبلیغاتی مناسب

با سپاس از همه تیم های فوتبالی که در همه مکانها ، ما به دیدن آرم های چاپ شده آنها که در کلاه های سفارشی استفاده می شود خو گرفته ایم .

و از آنجایی که بسیاری از ما به کلاه ورزشی علاقه مند هستیم ، احتمالا بتوانیم از کلاه مورد علاقه مان در یک روز گرم و آفتابی تابستان یا در حین انجام کارهای روزمره استفاه کنیم.

آرم برند خود را بر روی کلاه تبلیغاتی بطور خوبی جایگزین کنیم تا به بهترین شکل نام تجاری شما را به نمایش همگان بگذارد.

این یکی از مهم ترین نکات برای برگزیدن هدایای تبلیغاتی مناسب می باشد .

اغلب شرکت ها ارزان ترین محصول را برای هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند، با این حال اگر هر وسیله ای طوری که

باید  استفاده نشود و کارایی مفید برای مشتری ما نداشته باشد، به برند شما بیشتر اسیب خواهد رساند تا سود.

درست است که یک هدیه رایگان می باشد، ولی اگر دریافت کنندگان چیزی را بگیرند که درست کار نمی کند قطعا ارزان قیمت بودن آن وسیله هم در نظر آنها نقش خواهد بست.

به همین خاطر هدایای تبلیغاتی نه تنها باید مفید و مرتبط با برندتان باشند، بلکه باید با کیفیت هم باشند.

هدایای تبلیغاتی مناسب

بد نیست بدانیم که «نمونه محصول خود شرکت» الزاماً جز هدایای تبلیغاتی مناسب نیستند.

دریافت کنندگان هدیه، زمانی که هدیه‌ای از محصولات یا خدمات شما را دریافت می‌کنند، احساس خواهند کرد هدیه ای بی ارزش را که همیشه به

تعداد زیاد در اختیار شماست دریافت کرده اند.

فرض کنید یک آژانس مسافرتی، با قرعه‌کشی به برخی از مشتریان دائمی خود بلیط هواپیما یا کوپن تور نوروزی هدیه کند.

به احتمال بالا دریافت کننده‌ی هدیه تصور  می‌کند که «صندلی خالی مانده‌ی هواپیما» و  یا «تخت خالی مانده‌ی هتل» به او هدیه داده شده است.

این در حالی است که آژانس مسافرتی،برای این خدمت هزینه‌های متعدد متحمل شده است.

همین مساله در حوزه‌های مختلف دیگر هم صادق می باشد.

حتی اگر شما تولیدکننده‌ ی مواد غذایی باشید  و بسته‌هایی از محصولات خود را به دیگران هدیه دهید، عموماً دریافت کننده،ارزش محصول را

معادل «قیمت تمام شده و یا حتی کمتر!» ارزیابی می‌کند و فراموش می‌کند اگر این محصول را به او نداده بودید، می‌توانستید به قیمت واقعی به

مشتری به فروش برسانید .

نکته ساده اما بسیار مهم دیگر این است  که در سراسر جهان، ماندگارترین هدیه‌ی سال نو، «کارت تبریک» می باشد .

درصد  باز کردن بسته‌های کارت تبریک حدود ۹۰٪ می باشد  این یعنی هیچ نامه و بسته‌ی دیگری در این حد شانس باز شدن ندارد.

در ضمن اینکه بسیاری از افراد و سازمان ها، کارت های تبریک را تا سال ها نگاه می‌دارند.

فراموش نکنیم که کارت تبریک به اندازه‌ای که از حالت عمومی به دور باشد (طوری که نگویند ۱۰۰۰ کارت خریده‌اند و مستقیم ارسال کرده‌اند) می‌تواند

بار احساسی بیشتری داشته باشد.

موارد پایین برای خاص بودن کارت تبریک و دور کردن آن از حالت عمومی تاثیر گذارند:

  • وقتی نام و مشخصات گیرنده روی پاکت تایپ شده است و پاکت بدون نام نمی باشد.
  • وقتی متن داخل کارت تبریک به نام فرد دریافت کننده می باشد.
  •  وقتی نام فرد تایپ شده با کامپیوتر باشد (در مقایسه با کارتهایی که همه‌ی متن تایپی است و جای خالی به صورت دستنویس به نام فرد گیرنده پر شده)
  •  هنگامی که متن با خودکار یا خودنویس امضا شده باشد و از مهر امضا استفاده نشده باشد.
  •  هنگامی که یک جمله‌ی اختصاصی دستنویس به متن تایپی اضافه شده باشد.
  •  هنگامی که نه تنها مدیرعامل، بلکه چند فرد کلیدی سازمان یا شرکت هم آن را امضا کرده باشند.

پس به طور کل

استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید برای تبلیغ کسب و کارتان، یک راه بسیار خوب برای ارتقای شرکت ‌تان و کار خودتان خواهد بود.

برای اینکه در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب  موفق باشید، باید سه نکته مهم وا ساسی را در نظر بگیرید:

نکته اول اینکه محصول باید برای گیرنده مفید و خوب باشد.

دوم اینکه به شرکت یا برند شما ارتباط زیادی داشته باشد و سوم اینکه  باید شرکت شما را به خوبی معرفی کند و معرفی کند.

زمانی که هدایا این معیارها را داشته باشند، بیشتر برای مدت طولانی نگه داشته می‌شوند و می توانند تاثیر مثبتی بر دید دریافت کننده‌ها از شرکت

شما بگذارند و تمایل آن ها را نیز برای انجام کسب و کار با شما بالا ببرند و افزایش دهد.

 

ویکی پدیا

حراج!
۱,۱۴۸,۰۰۰ تومان ۳۳۵,۰۰۰ تومان
حراج!
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان ۳۲۰,۰۰۰ تومان
حراج!
۸,۹۰۰ تومان ۸,۰۰۰ تومان
حراج!
۹۴۵,۰۰۰ تومان ۳۴۵,۰۰۰ تومان
حراج!
۱۸,۰۰۰ تومان ۱۶,۰۰۰ تومان
حراج!
۱۰۰,۰۰۰ تومان ۹۰,۰۰۰ تومان
حراج!
۴۴,۹۰۰ تومان ۳۹,۹۰۰ تومان
حراج!
۱۰,۴۰۰ تومان ۹,۵۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *